THREE DAYS :')
Saturday 22 October 2011

04/10/2011 # okay , memang best lepak dengan diorang ni . act diorang semua form2 , aku sorang ja form1 . rugi lah :3 first hujan , kau semua lari nak ke rumah aku , atutu kesian dia . comel-2 dorang ni weh , funny pun ada . habis hujan blah gerak nisma . gerak nisma memang aku tak suka -,- ada abang ni menggedik nak order dekat kita orang ? eeyaakk , selekeh lah kau bang -,- and malas nak cerita panjang , blah ke skatepark . atutu fyza nak jumpa adam . okay . then lepak , photoshoot bagai , blah balik *malas nak cerita panjang

 05/10/2011 # hang . first tunggu ain and farisha ambil , dah sampai terminal putra , tunggu Muhammad Azrin ni memang lama lah kan sampai 4 train berlepas . times sampai terjumpa Aizat Ex and Ayep Variornacos . dorang blah dulu , alhamdulillah -,- train ke-5 baru naik tapi malas nak tunggu azrin and idzham . sumpah penat weh . sampai KLCC tunggu farisha beli cekak , then jumpa Anas , Azrin and Izdham , first time jumpa ex aku azrin , atututu tingginya dia :3 handsome lah juga , haha . and malas nak cerita panjang , makan kfc , and subway , okay buncit aku weh . texting dengan myhero Maisya , dia suruh kita balik awal :( haha , aku dengar kata weh , lagi pun memang nak balik awal . sampai Klcc terjumpa Taufiq Duffle and the geng . last-2 naik train sama . sampai gombak , tunggu si Anas kecik tu , then balik naik teksi dengan Ain and Anas , eh Anas thanks bagi pewangi tu dekat aku and hantar aku depan HC . byee


06/10/2011 # lepak iceroom and karaoke . makan iceroom sambil tunggu Aril , punya lama tunggu -,- tunggu sejam baru sampai kan ? haha , makan situ then curi-2 gambar , tiba-2 Arief and Syira ada dekat luar , apa lagi , dating lahtu , act jealous ni :( sbb tak dapat date dengan maisya macam syira and arief tu , haha chill :'D lepas makan , jalan pergi ke karaoke , memang funny and sejuk gila , aku main pilih ja lagu tapi aril and haiqal yang menyanyi , aku hanya photographer ja , haha . best memang best . suara haiqal boleh lah tahan , aril ? hancur , haha . paling funny times aku pilih lagu toyol -,- okay malas nak panjangkan cerita , byeee


P/






Newer
Older