Gendud Enjoy :)
Monday 5 December 2011

Assalamualaikum Blogger ,

Yeah bulan Dec ni pergi bercuti , macam biasa lah kan . setiap tahun pergi merata tempat luar negara . Haha . Bulan 3 haritu , pergi Paris and England . memang syok babe . haha . Okay dec ni nak gerak Krabi-Thailand . Orang cakap aku pergi sambut Christmas , apo ka gila ? yalah aku pergi sebelum christmas then balik sini selepas chirstmas , mana tak nya . haha .

Doa kan aku semoga selamat ke sana dan selamat juga ke tanah air Malaysia , Amin :) Keluarga aku semua teringin nak pergi umrah , tapi kena kumpul duit dahulu . Jadi aku harapkan sangat-2 untuk ke tanah yang suci . hihi .


Disini lah aku akan pergi , yeah . Nak enjoy bersama keluarga yang tercinta , tapi terpaksa lah tinggal kan BabyBoboyboroi kita sorang-2 dekat gombak ni :( hihi , alahaai , berapai hari ja pun kan boroi ? haha . Sorry lah kepada kawan-2 aku yang setiap minggu ajak keluar . Aku bukan taknak , tapi korang suka sangat pergi KL , serious aku cakap aku dah bosan dengan KL tu weh , tak ada benda best , faham tak ? huh . Aku lebih suka keluar berdekatan , sebab dekat sini semua ada , macam mana ada dekat kl tu kan ? lagi pun KL tu selalu traffic merah , korang pun faham kan maksud aku ? hihi . Aku tak selesa keluar kl sebab serabut doh , dengan budak remaja lagi , dengan orang luar lagi . haih .

eh , tak sabarnya 20 dec - 26 dec ni , aiyoyo . Ayah aku cakap , nak beli barang untuk boboy ke , kawan-2 ke , nak shopp ke , ayah belanja . wuhuu , ni best ni . Ayah aku kena bodek sikit dengan aku dah nak belanja , hihi . Sayang Papa :** hihi . Ayah dah promise kan nak belanja jam mimi ? jangan lupa tu , hihi . Jam lama dah 3 tahun jaga , tali putus :( ssshhooo caaaaaaddd :'( haha . Boboy , nanti i beli kan something dekat sana untuk boboy okay ? Doakan i selamat ke sana tau ? I promise akan jaga diri di sana nanti , Don't worry okay , boy ? hihi .

dekat sana nanti , wajib snorkeling , tu fav aku dalam life aku dekat pulau . haha . hope tak kena makan dengan jerung . mwweemihi :p Shoo , goodbye :)

Newer
Older