Chip'sBombs
Thursday 15 December 2011

Assalamualaikum ,

Lagi berapa minggu ja dah start sekolah , ada rasa malas ada juga rasa rindu , heiuuw . Cuti sekolah ni sure ramai budak-2 hot hang kan ? hang mana , sunway lagi ? mana pergi pavi korang tu ? kebaboom dah ? hahaha , suka hati guys lah nak hang mana , yang penting hati-hati okay ? yang keluar tu tanpa minta izin mak bapak , memang derhaka . hihi , kalau nak keluar pun minta lah izin , nanti apa-apa terjadi , mak bapak korang juga susah kan ?

So malam tadi semua heboh pasal Apit dekat twitter tu kan ? haha , okay memang lawak tapi aku tengok apit tu pun macam fake , aku tengok ayat rempit orang lain tak ada sampai double ".................. " and terlebih , gambar tu pun aku pernah tengok tapi lupa dekat mana , haha . yang penting biar lah dekat dia tapi aku jealous pula cepat ja followers dia 3000++ , nak juga :( haha , meh sini follow twitter aku EyrlEany dah follow ? okay bagus :p

Okay aku jujur tengok budak-budak couple ni sweet , mcam Fiyy' Kenett II , prrrghh sweet habis aku tengok fiyy and anin , jealous teramat weh , Aku harap Fiyy and Anin tak gaduh-gaduh lagi , korang tu dah lah pelik-2 aku tengok , hihi . Siapa yang ada kekasih tu jaga lah elok-elok ni layan macam sampah . Aku jujur aku tak suka kalau couple nak layan lelaki HANYA KAWAN pun tak boleh , prghh aku tahu layan tu tak lebih , tapi layan biasa-2 pun dah banyak tanya . then suka tanya banyak kali and suka ungkit kisah lama , memang pelempang makan dia .


Weh siapa boleh belanja aku fone nokia E7 or fone lain lagi ? fone aku rosak lah :( hmm . Eh kejap , lelaki selalu cakap boleh kahwin 4 ? wait , kalau korang fikir boleh kahwin empat tapi adakah korang boleh keEmpat itu bawa ke syurga ? adakah kau dah fikir perasaan mereka ? atau kahwin secara senyap-2 ? Bini pertama adakah kau dah jaga perasaan ia ? Jika TIDAK tolong lah jangan lakukan , walaupun korang dah minta izin and Signature untuk kahwin Ke-2 Ke-3 Ke-4 tapi hati perempuan tetap sakit . Times korang angkat nikah adakah dah faham maksud ia ? kalau sudah , lakukan dengan sebaiknya . Kalau korang kahwin tanpa pengentahuan Isteri Pertama , maka anda akan mendapat dosa dan langgar Perintahnya . and lagi satu bertukar pasangan and campuran darah , boleh juga keluarga anda mendapat HIV , so hatihati okay . Aku bukan apa , aku ni perempuan so aku tahu lah hati Kaum Hawa yang lain .

Newer
Older