It's okay :')
Saturday 29 October 2011

our first love and last love is Self-Love , haha . status aku semua nak berjiwang kan ? entah lah . mood minggu ni memang tak GOOD , yeah . sebab boy ? entah lah , kadang kala aku fikir better pfft malas nak cakap dekat sini . agakagak ramai tak broken tahun ini , bulan ini , minggu ini , jam ini , minute ini and saat ini ? haha . aku nak luahkan perasaan dekat someone tapi tak boleh , aku rasa nak pendam ja tanpa air mata keluar , tapi I CAN"T :') i need someone make me happy tapi aku tetap macam ini . eh muka aku ni suka mempermainkan orang ke ? yeke ? yeke ? weh , aku tak macam tu lah guys , aku text , im , bergayut , tweet dengan kawan lelaki lain pun hanya kawan ja . kawan biar beribu tapi cinta itu hanya satu , haha . tapi cinta tu belum aku jumpa lagi , hanya sukasuka ja aku jumpa sekarang ni .

agakagak lah kan , kau ikhlas tak nak jadi super aku ? huh , aku rasa tak , dari segi gaya kau care pasal aku pun aku rasa tak . setiap kali masa bergerak , aku tunggu ja text dari kau , tak akan setiap hari aku nak send message dekat kau " i miss you lah :( " aku pun dah meluat . setiap kali message , kau suka bagi alasan , kau cakap taknak bagi aku kesunyian tapi setiap masa aku sunyi tanpa suara kau , tanpa disisi kau , tanpa segalanya , dulu aku anggap kau kawan aku . aku tak ada perasaan dekat kau , aku suka bagi alasan dekat kau if kau nak otp dengan aku , tapi alasan aku semua tu memang benar . percaya ? who care ? haha .

aku malas nak cakap dekat kau yang aku sedang sakit hati , nanti apa pula kau cakap kan . so aku pendam ja , kau layan aku kadang macam nak taknak , beli otp if aku nak off dah , kau nak merajuk . gentle aku cakap , aku rasa bersalah times kau merajuk , aku tak senang times kau merajuk , aku mampu pujuk ja . tapi kau tak ada credit nak reply . its okay sayang :') aku dah biasa , haha . kau cakap nak makan kejap , perkataan kejap tu memang kau jadikan lama . kau memang suka buat aku tunggu text dari kau eh ? okay , aku boleh tunggu text kau , brejam berhari bertahun pun aku boleh . aku malas nak lepaskan semua dekat blog ni :')

P/S : kau cakap tak nak jadi macam ex-2 aku dulu , kan ? memang kau tak macam ex aku dulu , aku happy sangat , tapi ingat . janji tu hanya sementara , jangan bercinta kalau hanya berpura :') okay lah , kalau ada cerita lagi , aku update . to fatini mashmellow thank you make me happy , i love you baby :'*

Newer
Older