Will go on :')
Saturday 29 October 2011

every night in my dreams , i see you , i feel you . Wouldn't it be the love perfect crime if i stole your heart and you stole mine ? and even though i can't trust you , i love you . That's love . when you love someone even though you don't trust them .

I miss the times when you still call me with all these funny , sweet and cute nicknames :') i lose my way and it's not too long before you point it out , i cannot cry because I know that 's weakness in your eyes . I'm forced to fake smile , a laugh everyday of my life . No i can't forget this moment , or your face as you were leaving , but i guess that's just the way , the story goes .

okay dah penat kata-kata jiwang lah sangat dekat atas tu , haha . eh lepas kau baca blog aku kau cakap , sedih and tak boleh lupa lupa ? aalhai , kesian nya dia . aku selalu cakap its okay if kau yang salah , haha . minta maaf ya bang ? dah lama maafkan tapi aku tetap tak boleh lupa kan :') anyway malas nak fikir balik kisah lama .

Fatini potong rambut ? nak tengok . wait :)

atas : sebelum
bawah : selepas

lebih kurang macam rambut aku ja , haha . nak lihat kami berbeza sekarang ? wait :)

kiri : sebelum
kanan : selepas

alahai , beza rambut depan ja pun , eh aku dah serik potong rambut pendek , nak tunggu bertahun panjang :3 anyway , kita orang sentiasa sama , nama pun girlpreng boypreng , eh maaf TER-curang awak Aidid Haiqal ♥
hihi . 


P/S : thank's call aku semalam biy , thank you make me happy yesterday , I do love you Aidid ♥ please jangan ulangi lagi boleh sayang ? haha . fatini : i can't live without you baby :'* 


Newer
Older