Kuat kah ego aku ? :')
Wednesday 28 December 2011

Assalamualaikum readers ,

What ? Aku single ? Nononono , belum lagi . Semalam dengan harini ja . hahaha . Okay be serious *buat muka :3 Kenapa ? Mengapa ? Serious ? memang baru 2 bulan lebih , tapi dia just salah faham aku ada scandle . Tu lah payah nya kalau asik kena control dengan bf sendiri , aku dah cakap dari awal aku taknak relationship ni terlalu serious sebab bagi aku tak semestinya itu jodoh kita nanti menyesal tak kemudian apa guna nya kan ? so dia degil , peduli aku ? Aku dah cakap dari awal , aku tak suka bila couple or what , kerja dia asik nak merajuk tak tentu pasal ? kau ke aku perempuan ? Aku kan , yang kau nak merajuk macam girl asal ? aku pun tak seteruk kau tahu ? Okay memang lah pernah cakap " seteruk mana pun kita gaduh itu hanya dugaan , biy tak boleh hidup tak ada syg :'( " okay ayat tu serious aku dah dengar banyak kali dengan lelaki , so ada aku kisah ? aku bukan tak menghargai , tapi kelakuan kau memang melampau , aku tak pernah sebut " Kita break " walaupun otak aku "Ya" tapi hati kata "Tidak" , that's mean aku still sayang kau , aku buang relay dekat fb tu bukan  maknanya kita break right ? eh fb tu penting ke nak buat relay and nak menunjuk , biar aku dia sahaja tahu hubungan kami , ada sebab juga aku buang okay ?


sampai bila aku nak mcam ni ? Aku kuat , aku kuat :') Thank's to Maisya , Fieza and guys bagi aku semangat balik nak bagi dia peluang kedua . Please jangan salah faham Fizari anas tu scandle aku , kau baca tu pun sebelum kita couple right ? Aku sakit hati and susah nak maafkan kau apa yang kau dah buat dekat aku , hal ni  biar aku dengan dia ja tahu . Terima kasih buat aku macam ni kali kedua , aku ingat sampai bila-bila . Sakit hati aku times kau balik , kau tak pandang aku or cakap bye or what dekat aku , Kau blah macam tu ja , Aku ingat sampai bila-bila . Apa salah aku sampai kau buat aku macam ni ? tak cukup kasih sayang ? Tell me Aidid , sakit nya hati aku .Kenapa aku kena selalu jaga perasaan kau kenapa kau terlalu suka sangat merajuk ? kenapa ? Aku bukan kuli batak kau nak pujuk kau setiap masa . Puaskan sakit kan hati aku ? puaskan :") Aku dah maafkan kau tapi tak boleh lupakan apa yang kau dah buat sejak kita first kenal and first jumpa dekat sekolah :') Aku bagitahu ni , Maybe aku pindah , Maybe tak . Aku minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki , Kita kawan tapi mesra , haha .

*rindu makan roti canai , hahaha aku tak makan pun :)

*rindu times ni dekat krabi , thai :'( happy nya family aku . tak sanggup lepas kan dorang :( 

P/S : Egokah aku ? sabar sayang :') kalau kau bukan jodoh aku , kita tetap kawan , ingat tu . Bila aku pergi dulu melepaskan kau , ingat ni . Itu bukan jodoh kita :') 

Newer
Older