I think Im In Love with you but i'm afraid
Wednesday 25 January 2012

Bismillah , Assalamualaikum . Rasa nya blog ni dah macam berhabuk pun ada haha . Kadang dalam hidup ni ada rasa dua kemungkinan :-
1.Bahagia
2.Sedih
sekarang bercampuk aduk dalam fikiran ni , kerja sekolah pun ditangguhkan musim cuti ni , kerja tuisyen pun tak berbuat , alaahai malas nya rasa . Tapi terpaksa lah kan . hmm . okay dalam hati ni ada suka seseorang , biar lah rahsia , sampai sekarang ada rasa suka , aku tak boleh tipu hati aku sendiri dekat dia . Bukan mendua okay ? haha , "kalau bagitahu dia awal-2 sure dah lama bahagia kan "  hahaha , aku muram kalau tak dapat text message dari kau tahu ? bila one message dari kau , memang tak terkata lah enn  hihi .

sayangnya aku dekat kau :( LOL , kalau kau baca ni sure kau tahu aku cakap pasal kau enn , kalau tak tahu tu , it's was okay , i know :( haha . Kalau aku cakap ******** sure kau ckap aku gila kan , dah biasa . haha . Sayang aku tak ? aku tahu kau sayangkan aku , haha . Kalau aku tag nama kau dkat sini , public sangat , biar lah hanya kau , aku dan allah sahaja tahu , hewhew . weh , aku suka kau dan rindu kau . tu ja :') mhm :-

Kawan di sekolah 

dekat sekolah memang tak semuanya suka kawan dengan kita ni enn , aku tahu . aku budak biasa ja dekat sekolah and dimana sahaja berada , tapi sedar lah sikit . Kau kawan aku , asal nak mengata atas belakang ? kenapa kau tak pernah faham perasaan aku dengan dia ? DO I CARE ? -___-

tak salah en aku pakai tudung ? dah memang terbuka hati aku ni , orang berubah perangai bukannya sekelip mata , stop asik cakap girl pakai tudung tutup kejahatan or what okay ? dari kau tak pernah berubah , jangan nak crewet okeeyyy ? tak pakai mengata , pakai pun mengata ? dosadosadosa . hihi . kbye , rindu laki aku aidid , hahaha :')

Apa itu binatang twitter ?

haha , twitter tu sejenis burung biru yang terbang tu . okayy :3 thank you kepada sesiapa yang follow then unfollow tu okay , batak ? tak punnn . haha . terima kasih kepada sesiapa yang follow tu okay , teewimaaa acceehh ya ? :p tak kisah pun sebanyak mana follow , tak tegur pun tak kisah , hewhew . malas nak memekak ckap "dekat twitter ramai sombong" sedangkan diri sendiri tak bertegur en , LOL -___-

Apa itu binatang peesssbuk *facebook ? 

facebook tu sejenis binantang karut tahu ? haha okay gurau ja , terima kasih kepada sesiapa yang tak sombong tu , act tak kisah okay ? and sorry kepada sesiapa yang eany tak rep or what dkat binatang pessbuukk tu , kdang badmood , kdang malas layan , kdang tah lah . haha . biasa lah perempuan mcam ragam :3

Newer
Older