Cukup Bagiku sampai disini :')
Wednesday 1 February 2012

Hai , Hello , Assalamualaikum , cukup kasih sayang cukup segalanya , bersyukur atas nikmat tuhan . Jangan diabanggakan sangat dengan kemewahan anda di-dunia ini hanya pinjaman sementara , ingat kita akan pergi dari dunia ini :) hewhew , sejak bila aku jadi baik ? haha , seminggu cuti memang membosankan tapi bosan balik KL , nak pindah nak pindah nak pindah , MAK , adik nak pindah , pindah mana ? ofcourseeeeee aku nak pindah kg :( suasana kg mmang syok walaupun panas terik , tapi best sebab macam-2 boleh buat and boleh aku jadi mcam kecik-2 dulu , duduk kg dah bertahun , balik kl umur berpa tah mcam orng dtang dari kampung tengok KL en , hewhew , memang aku lahir KL tapi tinggal sementara di kg , okay today pergi sekolah or tak aku pun tak kisah , yang penting aku belajar , hewhew , belajar lah sangat satu kerja sekolah tak pernah siap , today baru nak siap ? geeeeeeeli . Atuk aku tanya :-

Atuk : bila cucu atuk ni kahwin ?
Me : *what ? buat muka o.O
Atuk : nak tengok cucu perempuan atuk ni kahwin dulu sebelum atuk pergi ,
Me : hahaha , awal lagi
My father : tahun depan dia kahwin *ayah aku menyelit

semua gelak kecuali aku dengan muka blur ? tahun depan kahwin ? hahaha , ayah aku memang buat lawak , dalam fikiran aku , kahwin dengan siapa ya-aduii ? dengan aidid ? gila kau , aku muda lagi , haha . Kalau aku nak kahwin , aku tak pilih lelaki yang tak beragama , tak pandai pimpin keluarga , tahu kahwin tapi tak faham erti cinta and tak fahan erti perasaan keluarga and tak matang , aku memang tak suka ciri-2 lagi cenggituu , kita suka lagi cenggini :-

1.beragama
2.pandai pimpin keluarga terdahulu
3.faham erti cinta and faham erti perasaan keluarga
4.matang

hewhew , weh , jujur aku nak pindah , kenapa aku nak pindah ? yalaah , ada member macam tak ada , kenapa ? sebab depan aku berlakon baik / konon nak kwan dengan aku , tapi berlakang aku kutuk habis , Ya Allah , sumpah aku rasa nak menangis , aku dah anggap dia member terbaik aku tapi dia kata aku macam tu . Aku setia , aku dah cakap banyak kali , aku tak suka siapa-2 , yang kau kata aku suka dia asal ? kalau tak tahu semua ABOUT ME please jangan nak mengata lebih / fitnah okay ? kalau setakat dengar masalah aku then kutuk berlakang itu ke nama nya KAWAN SEJATI ? i think's , it's No okay ? tu kawan makan kawan , buat penat aku ja percaya kan kau , anggap kau bestie aku , aku dah jujur and ikhlas kawan dengan kau , tapi kau berpura , aku tak nak bermusuh dengan kau , tapi kau berpura , kalau ada yang kena , please tegur aku ? tak perlu lah mengata berlakang , jangan cakap orang lain ja tak ikhlas kawan dengan kau , padahal semua dah ikhlas kawan dengan kau tapi apa kau buat ? cuba kau duduk di tempat aku , apa kau rasa ? kalau baca post aku ni  , mesti kau mengata aku dekat sekolah , aku tahu dah perangai kau , tapi aku diam ja , aku terima kau seadanya untuk jadi bestie  aku :')


I'm So Sorry :')
Anyway , aku minta maaf , aku bukan kawan terbaik untuk kau and kau idam kan , anggap jalah aku tak pernah ada dalam list friend kau or what , aku minta maaf kalau aku banyak buat salah , tu ja aku mampu buat , Thank you friends :') ingat ni , aku tak pernah anggap kau musuh aku and dekat dunia ni aku tak pernah anggap ada musuh , sebab aku nak berbaik dengan semua orang tapi ada ja yang kena , aku memang teruk tapi please lah , kalau ada yang tak kena , tegur aku okay ? walaupun kau anggap "buang masa " ja , tapi please lah , aku taknak kau berpura kawan dengan aku , sebab aku sayang kan geng-2 aku termasuk kau . Please okay ?



Febuary :')

feb ? yeah , inshaAllah aku kekal dengan aidid , aku sayang kan dia seorang ja , tak ada yang lain :') 20 oct 2011 untill now we together , Amin . Aku pun still ada didunia yang indah ni lagi , thank you Allah sebab bagi aku peluang lagi hidup didunia ini :') aku tak ada yang lain dah , aku hanya ada Allah , family , friends , Aidid and anything , enemy ? NEVER and never . aku setia pada yang satu sekarang , aku dah lupakan si dia , and hanya aidid ja , please faham aku :')

Newer
Older