Twinkle Twinkle :*
Saturday 11 February 2012

Hai , Hello , Assalamualaikum . nah lirik lagu untuk kau sayang , aku ni memang tak reti malu kan ? hahaha

Bermula di Facebook
You IM I dulu taktahu malu
I malas nak layan
So I buat taktahu

You terus cuba dan mencuba
Sehingga I jatuh cinta
Gatalnya diri you
Membuat I terjatuh

Bila kita dah start mengada
Kita selalu keluar sama
Borak panjang panjang
Makan dan tengok wayang

Sikit sikit je I merajuk
You selalu sabar pujuk
Tapi sebenarnya
I cuma test you saja

Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you

Dalam pada I gembira
Sometimes I feel so sad juga
Cause you dah berpunya
But I always want you to be mine forever
Please be mine forever



hahaha , okay aku dah gila , kalau dia baca memang aku benar gila . haha , aku sayang dia , aku suka dia  ♥ tapi cinta ? tidak . hewhew . tapi kami hanya kawan sahaja . adakah cinta tu akan datang pada kami berdua ? InshaAllah , tapi bagaimana pun kami berdua hanya kawan sahaja , tiada lebih tiada yang kurang . aku tahu korang anggap aku gila , tapi aku taktahu nak buat apa dah sekarang ni :( kalau aku bagi ayat macam ni , nanti dia fikir aku gila , so nak buat macam mana . aku pendam jalah sekarang ni . Tiada siapa tahu siapa lelaki tu yang aku tengah type ni , walaupun ada orang tekaan tu betul tapi aku still cakap tak , aku tak nak bagitahu siapa-2 , sebab nanti jadi lain kang , tu aku takut . apa yang aku perlu buat sekarang ni ? jujur ? aku dah jujur dah times bulan satu , tapi entah lah . Aku malu tapi mahu , hewhew . Aku bukan apa tapi ................................. I DON'T KNOW honey :'/ dah lah , lupakan jalah .

sekarang dekat sekolah dah macam apa aku tengok , that's why aku nak pindah , tapi tak sanggup nak tinggalkan orang yang aku sayang sangat , nanti nak bermanja dengan siapa lagi , rindu aien najwa , farisha , shahira , kak nanie , kak fyza , kak qeela , hafidz and ramai lagi , rindu akan sekolah . Tapi maybe bulan ni last or aku tak pindah , tapi aku harap sangat tak pindah , doakan aku tau ? hihi . sekolah hillcrest tu jujur aku cakap , pelajar dia memang suka menilai orang , eh rangka gigi aku memang mcam ni , sebab keturunan , eh kau ejek orang sama juga kau hina ciptaan Tuhan , tak semua orang perfect okay ? tengok diri sendiri tu dulu , jangan nak menilai sangat . sedar sikit kita semua ada kelebihan dan ada juga kelemahan . errr -,-

Newer
Older