Make me........
Saturday 10 March 2012

Assalamualaikum and Hello , sorry lama tak update blog comel ni . yelah start sekolah laptop mana ada depan mata dah , cuti sekolah ja baru dapat laptop . nanti dah start sekolah kena rampas balik laptop ni . Yeah , exam sudah habis , tapi walaupun exam dah habis , aku still study lagi , aku tak tahu kenapa rajin sangat tahun ni :/ maybe turun kelas kut , eh exam BI lagi susah dari sc and math , pecah otak kita LOL .


muka excited kita tu , alhamdulillah dah berbaik dengan aidid , sumpah sakit hati baca IM dia , Hanya Tuhan ja tahu bertapa sakit hati aku ni , memang eany tak dapat nak marah lama-2 dekat aidid , kalau marah pun 2 3 hari ja , lepas tu rasa mcam " buat apa nak marah lama-2 sedangkan hal kecik ja pun " . Rasa nak minta break ja times tu tapi sanggup punya pasal . Memang tak dapat marah lama-2 sebab sekolah pun sama , setiap hari nampak muka dia , memang x______c  jujur eany cakap , kali ni tak percaya dah dekat dia sangat , sebab asik teringat ja apa yang dia dah buat selama ni , tolong lah jangan ulangi lagi .

Dah lama kita tak text , anyway aku pun dah lupa kau . So buat apa nak ingat lagi en ? Aididddddddddddddddddd , rindu kau lah , seminggu cuti macam mana nak jumpa ? nak main game mcam tahun lepas , sorry lah bukan tak kasi datang rumah tapi abang tak ada , nak buat macam mana kan ? tahun ni memang aku stress gila + penat . Siapa boleh urut kan aku ? kau yang tengah hadap baca apa aku tulis ni , boleh urut kan ? eh kalau kau lelaki , tak boleh :p bukan muhrim . hahaha . Rindu dekat kekawan warganegara pessbukkk , twitter , myspace and blablabla . hewhew . Apa khabar ? Sihat ? Dah makan ? Dah berak ? Dah kencing ? Dah mandi ? Dah kahwin ? Dah ada anak ? Cucu sihat ? tak hang kkkeeeyyllllwwww ke ? hahahaha . Bab-2 hang KL ni , jangan tanya aku . Aku bukan KAKI HANG mcam kau okay ? sorry lah SISTER's , aku keluar dengan family ? eh apasal kau gelak ? yealaah aku ni bukan budakhot pun  , SO what ? aku suka duduk rumah tengok tv , kalau keluar pun dekat sini-2 ja , KL ada apa ? ada apak kau ?haha . ayat aku makan kaki kan ? sooorrryy yaaa ,

Hai , nama saya Aini Shamimi , 14 y/o . single ? nonono , still in relation with Muhammad Aidid Haiqal ♥ dah tahu ? saja bagitahu lagi sekali , hahaha . lantak lah nak kecoh ke apa ? kau sebuk kenapa enn :p dah lewat malam ni , tidur dulu yaa , byeee :*

Newer
Older