cukup-2 lah tu...........hmmm :'/
Sunday 11 March 2012

Assalamualaikum , yes today aku tak selera nak makan , loya ja tekak ni . pening kepala nak mampus , tapi aku kena kuat untuk terima semua ni . aku kena Tabah untuk menghadapi semua ni . sedemam aku pun , aku kuat untuk mencerita apa dah berlaku dekat korang , yes memag aku dengan aidid setiap minggu sure gaduh , tak pernah nak AMAN always berperang like zaman sebelum merdeka , hewhew . Aku akan cuba happy dalam minggu ni , aku akan cuba . aku tak tahu lah betul ke tak , tapi .................... ya allah , susah nya nak type ni , setiap kali nak type kenapa jantung aku semakin perlahan ? why ? kenapa aku kena menangis ? tanda sayang ? hmmmmmmmmmmm entah lah :'/  Ni aku send dekat wall Aidid : -


jujur aku cakap , aku semakin lama semakin sakit hati , times aku dah mula sayangkan dia , ada ja masalah datang , times rasa sayang dekat dia hilang , times tu lah dia bersungguh-sungguh . Bila aku ada masalah , ramai jauhkan diri , ramai tak faham perasaan aku , bila aku bercerita , mesti ada ja yang buat tak dengar , kenapa lah semua ni berlaku ? aku nak cuba dalam hubungan ni bertahan lama & kekal , tapi ? hmmmmm :/
kau nak uji aku ? bukan cara ni weh , kau sayangkan aku ? bukan ini yang kau balas , kau setia ? ini semua bukti kau setia ? tak lah . kau cuba tanya kawan-2 aku , setiap hari nama kau akan keluar dari "Bibir-bibir ku ini " tapi yang keluar dari bibir-bibir ku ni macam tak ada makna , macam seolah aku ni .......... entah lah . setiap kali aku ke sekolah , aku cari kau dulu , dapat tengok muka kau pun dah tenang bagi aku , aku tak tipu :')

Cuba kau bayang kan , kau di tempat aku & aku di tempat kau , of course apa yang aku rasa sekrang ni kau akan dapat rasa , cuba bayangkan aku abaikan kau seharian , apa kau rasa ? setiap hari aku temankan kau , hormat kesetiaan kau and blablabla. hahaha .

"seharian ku mencari diri mu , seharian aku merindui kamu , seharian aku hendak melihat wajahMu , seharian aku hormat kesetiaan kamu , seharian aku tidak melupakan jasa dirimu , seharian aku berharap dapat panggilan dari kamu , seharian aku berasa keseorangan tanpa kamu , tak terlintas ku mencari kamu , jikalau aku hilang dari pandangan kamu , maafkan aku kalau aku pergi tanpa kata-kata terakhir buat mu , dari hati ini ku berasa pahit like sour . selama ni aku sayangkan kamu hingga tak terkata , tetapi dibalas dengan samurai yang agak tajam lalu tikam hati ku ini . terkeju aku dengan sekali tikam air mata ku berlalu dengan pantas :')  tidakkah kau bosan dengan kelibatan aku ? adakah kau terfikir aku ni hanya mainan kamu ? diotakku ini selalu sebut namamu , sampai hati ku berkata SO BOSAN , kenapa sekarang kau berbalas dengan kejam ? maafkan aku kerana meninggalkan kamu :') " - For you aidid . maaf jika kata-kata eany ni terbelik-belik . hihi :')

Newer
Older