Hai , can you be my superman ? :')
Monday 12 March 2012

Assalamualaikum , best tak cuti sekolah ni ? tak best ? sama dengan I I I . Dah beberapa hari aku macam ni , dekat twitter mesti ada ja ayat yang sedih dari aku enn ? YES , I"M NOT OKAY . hewhew . Ni lah yang aku post dari pagi hingga petang dekat twitter .

kesian dorang ni jadi mangsa dengar kesedihan aku , hmmmm sorry ya kawan :') aku pedih campur perit . ni lagi satu aku merepek , huuuwwaaaa what's wrong with me ? ohhh myyy, chill lah babe . hmmm

act banyak lagi , takkan nak semua kau nak baca en , senang cerita pergi dekat twitter aku . haha oka diam . Ramai tanya apa masalah dengan aku , aku sendiri taktahu apa kena dengan aku , datang bulan ? apak kau -,- haha . " rindu senyuman manis-manisan mu , rindu tangan kasar mu , rindu mendengar kamu menyanyi di telinga aku , rindu dengan lawak bodoh kamu , rindu dengan senyuman sakai kamu , rindu dengan gelak ketawa kamu agak menjengkelkan " aku tahu ayat ni memang menyakai , tapi kenyataan tau :p hahaha . sampai bila aku nak macam ni ??? sampai bila-bila pon boleh , tapi ada batas lah en , tak mati pun :) cuba cerita apa masalahnya ??? aku pun tak tahu apa masalahnya . haih . cari lah pengganti baru ??? takkan nak terus cari , hang gila ke apa ? lek lu , setiap masalah ada jalan menyelesaian kan . jangan terburu-buru :) single is better , after spm or times U baru betul-2 cari lelaki ??? aku tahu tu , tapi tolonglah faham . cinta tak berkekal abadi kalau kita terburu buat keputusan , memang lah belum tahu apa erti cinta , tapi semua itu adalah permulaannya .

Kenapa fone kau selalu MAMPUS ? kenapa credit kau sekejap ja habis ? sedangkan fone baru , sedangkan aku banyak text dengan orang lain , why credit aku still masyuk dari kau ? aku tak faham , dah lah banyak tipu aku . memang makan kaki lah kau ni nanti , haha . Baca bawah ni , untuk semua orang :') kita buat sendiri . hewhew .

Di suatu percintaan ada berlaku pergaduhan , ada akan bahagia , setiap hubungan tidak ada akan sempurna , di setiap senyuman aku , tidak bermakna itu tanda sempurna , di setiap ketawa aku , tidak bermakna itu bahagia , di setiap kegagalan aku , itu tidak bermakna aku akan menyerah . Di setiap perbualan aku , itu tidak bermakna aku akan senyum , di setiap aku menerima kamu , itu tidak bermakna aku akan mencintai kamu selamanya . Di setiap aku temani kamu , tidak bermakna aku akan kesepian tanpa kamu . Tetapi aku sentiasa memberi tanda hormat setiap kesetiaan kamu kepada aku , aku tidak akan membalas kasih sayang yang kamu beri kepada aku selama ni . tetapi Aku akan membalas dengan setiap hembus nafasan aku kepada kamu . Biarkan dirku dimiliki orang lain , tapi jangan biarkan diri kamu dengan orang lain. Jikalau kamu memberi bukti kestiaan kamu bukan dengan cara sembunyi , tunjukkan keAgamaan kamu , tunjukkan keegoan kamu , hembuskan nafasan kamu , tunjukkan kecemburuan kamu , tetapi biar ikhlas dari hati wahai Kekasih  ♥ 
From Eany Eyrl
untunk dirimu :')

Newer
Older