kenangan mcam ..............
Saturday 10 March 2012

Hai , today nak cerita apa berlaku minggu lepas punya minggu lepas . hari paling menyakit kan hati , aku tak salah kan budak-budak perempuan IM aidid , tapi aku geram dengan aidid , dia lepas IM dengan wanita lain , sure delete . macam SAKAI . aku tak kisah kau nak IM sesiapa , tapi tak perlu nak tumjuk kesetiaan palsu kau tu . apa motif kau delete semua IM ? for what ? sebab tak nak bagi aku sakit hati ? Jantan , aku lagi sakit hati sebab kau sembunyi kan . haih .

see..... IM yang lain dia delete , dia ingat aku tak tahu dia IM dengan siapa , Ya Allah . Kuat kan lah diri aku ni :'/ ni aku nak bagitahu korang , kalau korang couple ke apa , better jangan cari laki yang ada FB , jujur aku cakap . Atau pun , jangan minta Emeil&Pass . jangan cari lelaki muka nampak baik , jujur aku cakap weh . Biar lah bf korang hodoh sekali pun , tapi kalau dia betul-2 cinta kan korang bukan sebab paras rupa . memang untung aku cakap . One more thing , jangan terlalu terpedaya ayat-ayat cinta palsu dari sesiapa pun tak kira wanita/lelaki . Now , aku dah lupa kan kes ni , tapi tak dapat bayangkan , bukan sekali , tapi banyak kali , kekawan aku semua terkejut tengok perangai kau ni aidid , abang aku lagi terkejut . Serious aku cakap , abang aku suruh break dengan kau then couple dengan TETT , termasuk jiran aku . aku bukan perempuan buang yang keruh ambil yang jernih . Bagi aku , semua berlaku ada hikmah , ada makna . Just bersabar dan redha ja . Yang lepas just maafkan ? tapi aku ? sampai sekarang tak boleh . memang lah Nabi Muhammad s.a.w boleh maafkan umat nya , tapi kita ni hanya manusia biasa . Dah dah tu , lupakan jalah semua ni :')

Tanda-Tanda lelaki setia pada CINTA 


- Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang kuat bercakap

- Dia banyak menasihatkan kekasihnya kerana amat menyayangi kekasihnya
- Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya
- Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengannya
- Dia membanggakan kekasihnya di hadapan orang lain
- Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya , ia akan berasa serik dan tidak percaya kepada wanita lain
- Dia sentiasa mengharapkan kekasihnya kembali kepada ia

okay , ni ja eany bagi , ada banyak lagi , tapi malas :p hihi eh jom TWEET dengan , jom lah sayang . jomjom * okay menggedik kejap x__x . haha . yeay jerawat kita dah hampir hilang , i love yoooouuu , muamuah :* hewhew . Cuti holiday ni tak pergi mana- mana ke ? untung lah balik kampung , kita nak balik ? tunggu raya jalah , nak menangis lah macam ni T_________T , rindu kg kita , rindu naik motor pergi pasar dengan atuk kita , rindu nak tengok mamat-2 hensem main bola , rindu nak makan makanan opah , rindu dengar opah berleter , rindu segalanya :( uwweeekk uweeekkk , hahaha . Tak apa lah , kampung tak kemana pun enn :)

Newer
Older