*cough*
Monday 7 May 2012

Assalamualaikum , aku suka kau k ? bukan kau , sebelah kau , eh belakang kau lah , haih senang cerita yang tengah baca blog kita ni *cough* ehemmm , nak story apa eh  ? hahaha , hah semalam farisha cakap aku excited sangat , excited memang lah excited tapi dalam hati sedih fikir kan keling aku ni , sedih kau tahu ? hmmm nasib baik shahira , farisha , fatini , ieka , adk zira and farihah happy kan aku , thank you baby :* hmm

suatu ketika aini berjalan seorang diri tanpa berfikir hendak kemana , pada ketika itu dia terserempak dengan seorang jejaka , dalam hati ia berkata " boleh tahan juga dia ni " dan jejaka itu menoleh terus pergi sahaja meninggal dia seorang diri . Aini berkata " bila lah boleh terserempak dia lagi " sambil teringat peristiwa itu . lalu dia terus melupakan ia . Apabila sampai kerumah , aini mencampak beg sekolah lalu baring ke sofa dengan kelihatan yang amat letih . Ibu nya bertanya " dah balik nak ? macam mana sekolah ? " lalu dia menjawap " sudah bu , okay ja bu . nini letih sangat bu . haus " , ibunya tersenyum melihat keluhan anak kesayangannya . Ibu pergi ke sofa lalu mengusap kepala nini , anaknya bertanya " ibu hari ni masak apa ? nini lapar lah bu " . ibu nini terus mengajak nini ke dapur dan nini terhidu bau masakan yang disukainya , masak lemak cili api . Nini terus duduk dan mengambil nasi dia dalam periuk itu . lau ibunya berkata " nini dah basuh tangan ? " sambil tergelak dengan gelagat anaknya .

Continuee..... hahha tah apa dinda merepek tu , haha k . semalam balik sekolah terus tengok fone tapi tak ada benda yang istimewa , message pun tak ada , apa pun tak ada . selalunya dia sambut aku balik rumah , sekarang tak . semalam jumpa dia pun , dia mcam nak tak nak . dah lah semalam amat menyedihkan dan menggembirakan . hmm dah lah dapat berita amat sedih dan sakit hati sangat , tah betul ke dok berita tu . act kawan aku couple dengan kawan dia , tpi kawan dia sendiri cakap dekat awek dia " macam mana tahu aidid suka sy.... ? "arrghh sakit hati kau tahu tak ? kalau tak percaya tak boleh juga , kalau percaya tak boleh juga , sbb aidid banyak sangat sindir aku , dan macam selalu menghina aku , dia suka sangat beza kan aku dengan orang lain , aku tahu aku ni seperfect and banyak kelemahan , tapi tu semua aku tak kisah , dah Allah jadikan aku macam ni , terima jalah . tak semua orang perfect kan ? yang ada kelemahan tu , itu lah yang melengkapkan diri kita k . hmmmm


if lu suka bezakan gua and lu mau sangat orang yang kulit putih , comel , kulit licin , tak ada jerawat semua tu , go ahead , sila kan pergi . guat tak sama heran lah der . semua tu wa boleh terima . tapi bila aku dah bagi peluang , kau tak nak peluang tu , kau pujuk aku . konon dalam hati kau ada aku seorang ja , konon tak ada siapa boleh ganti tempat aku untuk manja dengan kau . tapi kau suka bezakan aku , kau tipu diri kau dan aku . Apa ni wei ? ayat jiwang kau tu dah KARAT okay ? sedar lah sikit . aku lepas kan kau bukan tanda aku ada pengganti ke apa , aku rimas k . better aku single , study hard sampai U . hah kan bagus . haih . selagi aku sabar aku akan sabar dan sabar terus bersabar . kau ada scandle , aku pun boleh ada scandle der , bukan lu sorang ja ada scandle der , lu mau gua atau dia , tu citer lu . gua boleh ada beribu scandle lah der , gua tak heran lah der .  setakat lu punya ayat jiwang karat tu , lu boleh blah dah der . lu ayat orang , semua tu ayat ma , lu rembat . hahahaha k .cinta tak berkekalan didunia , tapi akan berkekalan jika sampai ke syurga k .

wa tak tahu kenapa wa guna " wa lu " hahha waklu k. eh dey macha , wa suka sama lu , jom date hari ni juga . hahah k . kau sayang aku lagi ke apa tu kau punya cerita k , yang penting wa mau lu pi study . Hang tu dah lah PMR tahun ni , jangan nak bercintan-cinton sangat k ?

Newer
Older