Pin Pon *tumpang lalu*
Sunday 6 May 2012

kesudahan dengan mengubah theme blog aku ni , anyway aku suka simplesimple ja . hmmmm lagi berapa minggu ja Nak exam :( now aku Study sambil on twitter , yalah kalau dah penat layan twitter kejap kan ? hahahha sejak masuk cekal , tak ada satu pun budak dari kelas cekap tahun lepas dekat kelas situ , just me and shahira ja . arghh kebosanan :( hmmm Cuti 2 minggu tu maybe aku keluar , tapi Maybe minggu kedua , hihi . sorry lah saya tak seHot awak semua nak Hang pi Keyllww tu , kl tu KAU punya kan ? kalau nak jejak kena habak dekat hang dulu kan ? hahha opss , kl tu bukan kau punya , lol . aku keluar pun tengok wayang dekat WW ja , lah apa yang ada dekat PAVI kau tu and BB kau tu pun , sama ja ada dekat sini k? huahua , maaf yeee .....

if dinda keluar pun , dengan farisha jalah , nak ajak aidid pun kena tanya My brother dulu . hewhew . *fuhfuh* hati rasa macam baru lepas exam ja :/ haih , Anyway good luck for your exam guys ! buat yang terbaik k ? dinda tahu korang boleh buat punya , senang punya ! hahaha . lagi 14 hari aku dengan keling 7 months , insyaAllah hubungan kami akan kekal , Amin . after that day , ingat times habis exam and start cuti 2 minggu tu , nak ajak dia keluar sbb tarikh 20 tu lah , date date date . haha *gatai* date date pun ada batas k ?

nak ajak kekwan keluar tapi tah dorang boleh ke tak :( hmmmm , ingat nak jumpa budak twitterrss sekali , tapi semua macam ........................... tak ada apa lah .

hmmm aku harap engkau berada disisiku , aku harap engkau faham apa nota hati ku , aku harap engkau tahu apa isi pertama dalam jiwa ku , angin bertiup kencang tanpa disedari , ulat berlalu di kaki tiada ' response ' , dengan suara telah didengar dari jauh , apakah itu Nota ? hahaha , dinda tak tahu apa dinda merepek dekat sini , maklum lah bosan * woii kalau bosan , study lah ! * hah , siapa dah bersuara tu ? ayoo tatayookk :p haha , everyday date dengan aidid dekat sekolah tapi times waktu dia balik lah :( hmmm rindu pula rasa dekat dia , haih . eh act aku geram dengan budakbudak ni k , farihah , diyana , azira , imran , and nasrul , dorang comel k ? nak ja salah sorang budakbudak tu jadi adk angkat aku , tapi malah , aku kurang suka ber-Angkat angkat ni , hihi . tengok lah if aku kehimpunan ;)

Newer
Older