surat buat "AWAK"
Friday 18 May 2012

Assalamualaikum readers :') dimulakan dengan Bissmillah , diakhiri dengan alhamdulillah , hihi . exam sudah bermula pada Hari jumaat 18-05-2012 -25-05-2012 . agak lama exam dia . haha . Nak cerita kisah rabu lepas , hari guru . aku berada dengan dua anak . iaitu haiqal & shaini . sudah mula dengan status janda *ahaks* aku utus kan dengan sepucuk surat buat mu . aku bahagia apabila berada disisi mu . aku kecewa apabila mengetahui tentang mu . aku kesedihan apabila melihat mu . aku tangisani dengan air mata....air mata... yang tak mengalir .

Awak

sejak awak meningalkan kami bertiga , anak-anak semua bertanya tentang awak , sampai aku nak lambung ja mereka . mereka bertanya

                    MAMA , PAPA ADA BETINA LAIN KE , SAMPAI TINGGALKAN KITA ?


dengan ini aku mengumumkan bahawa pertanyaan anak kita ni , adalah benar *maafkan saya`* . saya tak sanggup melihat keadaan anak-anak kita tu . kenapa awak sanggup buat begitu pada kami ? *kedebush , pecah muka* awak marah pada saya yaa ? maafkan saya , saya Ter-sengaja buat begitu kerana aku pun begitu . apabila saya melihat jejaka diluar sana tu , sungguh saya cakap *melting* tau saya melihat mereka . tapi bila melihat mereka ja mesti awak menyelik tepitepi tu , saja ja nak tonjolkan diri awak tu yang serupa pondey~ geli-guli saya melihat awak . gatal perut saya tengok muka awak . saya tahu saya Lawa sangat macam Saleina Gamat . saya tahu awak tak sehensem crush saya tu , tapi awak sanggup . awak sanggup kan ? hmhm  .

Pada hari rabu , aku berfikir akan sentiasa berada disisi mu untuk melepaskan rindu , seharian kita bersama . aku bernangis dihadapan mu , sungguh tak rela aku melihat diri mu dengan si dia , hati ku sudah terburai di atas landasan berapi yang pedih . tidak terkata aku melihat diri mu . jika aku rindu dirimu , aku akan teringat balik dengan seseorang yang selalu melukakan hati ini , yang selalu membuat aku kesedihan , yang selalu memberi harapan pada aku . yang selalu menggembirakan aku dengan semantara . kesakitan itu sungguh melukakan aku . jika engkau disamping aku , aku harapkan "for the first time and for the last time " kita bersama . aku harap engkau jumpa dengan seseorang yang boleh bimbing engkau dengan baik sampai ke syurga . dunia bukan selama-lamanya , dunia bukan segalanya .

Awak ,

sanggup kah awak meninggalkan saya demi cinta kedua awak ? sanggup kah awak melihat kesedihan saya dihadapan awak ? sanggup kah awak melihat saya terluka ? sanggup kah awak melihat saya dengan orang lain ? awak ...... jika awak tak sanggup , jaga diri saya ini dengan rela hati . saya nak pesan dekat awak , jika saya tak ada nanti , jaga diri baik-baik , jumpa lah orang yang beriman . yang boleh bimbing awak . jika  melanda dengan banjiri di sekeliling awak , ingat lah pada yang Esa , ingat lah pada-Nya . ubat rindu awak pada saya , hanya melepaskan doa kepada-Nya .  



hari rabu saya nampak awak dengan dia , *patahsejuta* eh copcop , ayat saya and farisha . jangan ambil ayat ni k . take this Note-ahakss . aku bagi bunga tu dekat kau , kau bagi aku balik . then saya nampak awak dengan sidia , ketawa bersama , sungguh saya cakap . saya sakit hati sangat .kan saya dah cakap , saya tak suka awak dengan dia , dengan orang lain saya tak kisah . tapi why dia ? sweet awak dengan dia tu  kalah saya dengan awak kan ? macam saya dengan awak ni kawan ,awak dengan dia like's " couple " ohh mmyyy , korang couple ? tepuk tangan cepat . korang couple kita break , deal ? hakass . awak cari saya satu sekolah sambil bawa bunga tu , awak dah jumpa saya , awak peluk saya dari belakang , eh ramai usha kami berdua . malu doh -,- saya halau awak , saya cakap dekat kawan sayat jom blah , tapi awak tarik saya , awak minta maaf , awak tanya apa salah awak . awak ni bengap eh ? awak minta pertolongan dari kawan awak untuk minta maaf dekat saya , saya taknak , saya sakit hati , tiba masanya , saya pun maaf kan . then kita berdua sudah berbaik , date sana sini . tapi saya tumpukan pada crush saya, hahah maafkan saya~ saya gembira kerana saya dapat date dengan crush saya padan hari khamis dan jumaat , dia tinggi , dia hensem+bajet tinggi . cair aku tengok dia . *curangkejap* hahha . 




Newer
Older