tiada lagi
Wednesday 4 July 2012

Assalamualaikum kawan-kawan dan Hello :') Mengapa semua ini terjadi ? mengapa dan kenapa ? eh eh , awak semua sihat tak ? Saya ? ohh saya tak sihat sejak bulan 6 lagi , taktahu kenapa dengan saya . Maybe saya banyak pendam kut ~ banyak sangat saya pedam , saya tak cerita dekat sesiapa pun Bagaimana perasaan saya , saya tak suka heboh sangat , kalau dalam twitter tu , saya saja ja kadang kala . Kalau beberapa/ jarang saya on twitter tu , faham-faham jalah saya ada problem . Dekat sekolah dan dekat rumah saya diam ja kali ini . Tapi di tuisyen semalam , Reza , Yoo dan Alifah buat saya gembira walaupun saya tutup wajah saya yang menangis pada hari semalam di sekolah , sorang pun taktahu , wuwuuu ~ Reza , Yoo dan Alifah terima kasih kerana buat saya gembira semalam , Hope korang tuisyen dengan saya sampai bila-bila dan reza jujur saya cakap , mana saya tuisyen mesti awak ada , eeee ~ hahaha :'D awak dah semakin tinggi kan reza ? sekarang awak pula bahan saya , dulu saya bahan awak ~ hahaha . okay stop it .

Saya tak suka sangat update blog ini , tapi hati terbuka pula nak update . hihi :') Pada suatu hari , saya berjalan dan terus berjalan tanpa hiraukan sesiapa , saya diam sahaja . Tiba-tiba saya dilanggar oleh sebuah lori dihadapan mata awak , badan saya dipenuhi dengan Darah , air mata saya mengalir pada masa itu , saya pergi dahulu sebelum awak . Keesokan hari , awak baru tahu itu bukan saya , sedangkan saya sudah pergi 10 tahun dahulu dan berlaku yang keadaan sama . Saya tak maafkan awak 10 tahun dahulu , hidup awak tak akan senang .Saya pernah utuskan surat untuk awak . Awak ingat lagi kata-kata saya ?

Surat 


"Assalamualaikum awak , sudah lama kita tak bersama gembira seperti dahulu kan ? sudah lama kita tak otp seperti dulu , sekarang saya dah pergi dahulu sebelum awak . Awak pernah berjanji dengan saya , awak akan jaga saya sebaik mungkin . Tetapi saya yang jaga awak , saya yang jaga perasaan awak , saya setia dengan awak , saya cuba untuk faham awak . tetapi awak tak pernah faham saya , mengapa yaa ? Ke perasaan cinta awak pada orang lain ? hmm , tak apa . saya faham , kan saya dah cakap saya akan pergi dahulu sebelum awak . Awak curangi saya macam mana pun , saya tetap okay , saya tetap sabar . tapi awak kena ingat , penyabar saya ni akan terima awak , kalau "sabar" saya dah melebihi maximum , saya akan pergi tanpa pengetahuan awak , saya akan pergi tanpa hiraukan awak . awak nak begitu ? silakan , silakan bagi saya cemburu buta , silakan bagi saya terseksa ke apa tau . Saya hanya mampu diam dan pergi :') "



tu hah surat nya dulu-dulu , walaupun saya dah lupa apa saya tulis atau salah ke apa , lebih baik awak baca balik surat saya yang saya beri awak dulu , ada lagi tak ? cincin saya ada lagi tak ? name tag saya ada lagi tak ? gambar saya didompet awak tu ada lagi tak ? hadiah saya dekat awak tu ada lagi tak ? Semua tak ada?  tak apa , saya faham . saya faham awak , saya faham :') Bear awak , name tag awak semua ada pada saya , tapi saya sakit hati , awak ulangi nya lagi , saya kira balik dah berapa banyak saya beri awak peluang , ni kali ke-14 , awak tahu tak ? kawan saya semua tak tahu nak kata macam mana lagi , sebab saya terlalu bengap bagi awak peluang , saya sendiri susah sangat nak lepaskan awak , yalah , start puasa kita dah 9 bulan , lagi 3 bulan ja kita dah setahun awak , saya sayang sangat dengan hubungan kita ini , tapi awak apa tahu :') sekarang saya susah sangat nak trust awak :') 


Awak , kalau saya berada disisi awak , saya akan menangis di bahu awak , saya akan pergi di bahu awak . Saya nak bersama dengan awak , tapi awak tak tahu perasaan saya sekarang , yang awak mampu " minta maaf " bukan senang saya nak maafkan awak , saya ingat kita sempat beli baju raya ke apa sabtu ni , tapi tak mengapa , biar saya beli dengan keluarga saya . awak pergi lah beli dengan kekasih gelap awak tu tau :') " saya bahagia kalau awak bahagia dengan si dia " ayat ni saya selalu berkata-kata di dalam hati sedangkan saya tak sanggup melihat dia dengan orang lain , tapi apa kan daya , saya pendam jalah . awak , kita ada hubungan lagi ke tak ? semalam saya minta putus tapi awak tak nak , apa saya mampu berkata , hanya " hope jumpa orang baru , bye " maafkan saya awak :')


Newer
Older