Happy Again
Saturday, 14 July 2012

 Assalamualaikum , dimulakan dengan bismillah , Awak semua sihat tak ? dah makan ? dah mandi ? dah study ? okay ke tak ni ? sedih ? alololo come to mama :* eh , hahaha . saya sihat sahaja , saya okay sahaja . hihi :)

*sweet wife and husband , EHH *

pada tarikh 14.07.2012 , pada hari Sabtu , jam pada pukul 12.20 . Gambar di atas saya dengan budak bernama Muhammad Aidid Haiqal bin Ismail . kami sweet ? ohhh dont' be jelly please....... eh , time ni hari Carnival sekolah , baju tu act tak terancang pun tapi entah acano boleh sama kan ? alaahaai , nama pun  "wife husband" eh eh , tak akan tak tahu kami dah lama kahwin , anak dah 100000 xD hahahaha . k k . Walaupun kami sering bergaduh , yang sering salah faham , yang sering suka merajuk , yang sering suka menggila or whatever , kami tetap bersama . Hmm , Alhamdulillah hubungan kami kekal dari 20.10.2011 hingga sekarang , dengan izin Allah , Family semua . Insyaallah sampai ke Syurga ;')

Awak , ingat lagi tak tahun lepas awak sering hadir rumah saya , katanya nak lepaskan rindu , auww :p haha , ingat lagi tak kita main game Xbox with Aril and My Brother , wuwu rindunya tahun lepas kan kan awak ? awak , dari dulu hingga sekarang kita suka tengok bintang dan bulan kan ? Dimana ada bulan disitu ada Bintang , dimana ada awak disitu ada saya . Ehh ? hahaha mengarut dah ~ saya , kalau sedih memang sedih memanjang , kalau dah bahagia , saya rasa bersyukur sangat :')

Hubungan kita banyak sangat kan halangan ? kita harungi sama-sama , dah hampir setahun dah hubungan kita kan ? lagi 3 bulan ja , InshaAllah kita akan kekal :') sekarang masing-masing dah tak cari gaduh kan ? kalau tak , setiap hari monyok ja , dah macam beruk tahu ? hahaha . Tahun ni awak PMR , tahun depan saya pula PMR , saya doakan semoga awak dapat menjawab dengan tenang hati dan keputusan awak akan lulus . AMIN :)

" Dimanakah kasih tak seperti dulu,kata kau sayangkan aku,benarkah itu.Walau kehadiran aku hanyalah sementara,bukan salahmu sayang kira kau jatuh cinta ,akan aku pergi jauh takkan kembali ,salam maaf permisi " bhahaha jiwang kejap , alaa kejap ja pun :p motor awak tu act comel tau , tapi tak berani nak naik , i don't know why , haha . Awak menang kan pameran motor tu ? tadi awak tahu-tahu ja yang awak care motor daripada saya , terus awak cari saya , hahaha . rindu saya leteww :p

Jangan marah kalau saya lepak dengan lelaki tadi , alaa lepak dengan Apis , Arief , Nadzmi , Aril semua tu ja pun :p awak sendiri kata " jangan marah kalau i lepak dengan girl " so i tak marah , you pun jangan lah marah k :p hahaha . lumrah hidup katakan . tadi nak jumpa Muhammad Aidil Fadzly Saidina Omar , tapi dia busy dengan futsal , then tunggu tak nampak pula . hmm dek , sorry tau , akk tengok ja adek main , tah adek perasan ke dok . hmmmm . Tadi akk cari ja adek , hihi

Bulan Ramadhan pun lagi 6 hari ja , tak sabar nya nak puasa kan kan ? nak kumpulkan Pahala banyak-banyak , nak berbuka puasa dengan aidid semua , wuwuu . Harap tahun ni dapat puasa penuh , InshaAllah :') awak semua jangan tak puasa pula ? jangan depan mak bapak ja konon puasa , nanti singgah mana-mana kedai beli air , then balik rumah konon-2 penat , penampar nanti aku bagi xD hahaha .

Diakhiri dengan Alhamdulillah ,
Assalamualaikum ,
Aini Shamimi a.k.a AdindaOmeyy ,
Sweet Wife . xoxoxoxo.


Newer
Older